دکتر خسروی:
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تمام بیماران ارجاعی از شهرستان های زاوه و مه ولات به بیمارستان نهم دی تربت حیدریه، فقط پنج درصد از هزینه های درمانی را پرداخت خواهند کرد

 به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه ، در ادامه ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ،ارائه خدمات بهداشتی درمانی دو شهرستان زاوه و مه ولات به صورت رسمی از پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خارج و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه قرار گرفت.

و از آنجایی که طرح جامع نظام سلامت برای شهرهای دارای بیش از ۲۰ هزار نفر اجرا می شود، دو شهرستان مه ولات و زاوه زیرپوشش طرح پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه قرار گرفتند.3

در اجرای طرح جامع نظام سلامت، تمام بیماران ارجاعی از شهرستان های زاوه و مه ولات به بیمارستان نهم دی تربت حیدریه، فقط پنج درصد از هزینه های درمانی را پرداخت خواهند کرد.

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح تحول سلامت در کشور٬ گفت: با شروع اجرای این طرح و اطلاع رسانی دقیق و تلاش مجموعه وزارت بهداشت و درمان، مردم آثار و برکات آن را در مراجعه به بیمارستان‌ها مشاهده کردند.

نماینده مردم تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مثمر ثمر بودن اجرای طرح تحول سلامت در کشور٬ افزود:‌ وزارت بهداشت دولت یازدهم بهترین عملکرد را با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بین وزرای دولت داشته است.

خسروی با یادآوری رضایت مندی عمومی که در سطح کشور از اجرای طرح تحول نظام سلامت به وجود آمده و نمایندگان مردم در مجلس نیز بر آن واقف هستند٬ تصریح کرد:‌ هر پیشنهادی که در اعتبارات سال آینده در رابطه با این طرح به مجلس ارائه شود به طور حتم با موافقت نمایندگان روبه رو خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همکاری و تعامل دولت و مجلس دغدغه ای از لحاظ تامین منابع مالی برای ادامه طرح تحول سلامت وجود نخواهد داشت٬ افزود:‌ طرح تحول سلامت موفق به رفع دغدغه مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر در مراجعه به بیمارستان‌ها شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: یکی از دغدغه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی و وزارت بهداشت حرکت در جهت تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم است که با اجرای طرح تحول نظام سلامت این مهم در حال تحقق است.

دکتر خسروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بیمارستان شهرستان زاوه که از نگرانی های مردم این شهرستان است افزود : احداث این بیمارستان امسال در ردیف مصوب دولت آمده است و با اعتباری که در اختیار نماینده شما مردم در مجلس است به عنوان ماده ۱۸۰،بیست  میلیارد ریال اختصاص یافت و امسال شاهد احداث این بیمارستان خواهیم بود .

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این باره   گفت :راه اندازی مرکز MRI بیمارستان نهم دی تربت حیدریه نیز در اولویت کاری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی است که پس از عقد قرارداد، شرکت مربوطه دستگاه مزبور را که ۶۰ میلیارد ریال هزینه دارد، خریداری خواهد کرد.

دکتر ˈحسین خادمی با اشاره به تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) مه ولات، گفت: با زحمات مسئولین شهرستان مه ولات به ویژه دکتر خسروی نماینده شهرستان  این بیمارستان با ۳۲ تخت مصوب، ۹۰ درصد تجهیز شده و اینک اورژانس آن فعال و آماده خدمات رسانی به مردم این شهرستان است.





تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 432
بازدید کل : 110171
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت